Saturday, October 13, 2007

周末工作嘔泥

整天都被老細責怪:「只係寫一隻都要咁夜先交得!」

我9.30am做一單,但那起案件要下午才有裁決,而下午我又有另有工作,於是我照原定計劃,2.30pm去某機構做訪問,完成時都差不多4.00pm,然後搭車回公司。

返到公司,又說:「xxx那隻現在是你的了,你執返啦。」於是我要等原來負責同事駁料給我,又要將上午的的駁給下午負責案件裁決的同事。當我有齊所有的資料可以動筆的時候,已經接近7pm,我下午做的訪問稿還未有時間整理。

「只不過寫一隻之嘛!」老細又嚷,怪我和其他同事有無搞錯。

我寫的其實是涉及「兩單野」。你要將他塞成一隻是你的商業/編輯決定。我本來的準備工作不會減少的。

最氣頂的是關於2.30pm訪問的部份。生氣的原因跟機構本身無關。

「你一定一定要要求『即日出』,唔好理其他行家想幾時出。」我說明某機構約了傳媒做細圍故,一直有規矩是刊登日期是透過共識決定的,而通常的共識就是下個星期一。我當然會代公司爭取,不過,講定先(費事你話我唔預早警告你,令你有排版危機),如果主流意見係星期一至出,咁點先?

「你唔好理佢地幾時出,你照即日出。」咁都得?「你唔好理,我當然知道某機構是怎樣運作的。你叫那個機構打俾我同我講啦!」

結果我要動用「面子儲備」,訪問前後遊說其他行家同意提早刊登時間。我感覺到當中有人不太情願,有人說明,其實自已的公司也有立場,希望儲稿。也有行家一早預了這隻不是即日見報,回到公司還有其他稿要跟。幸好他們最後也同意。

但最氣人的是今天,有關訪問的內容「一隻字也沒有」。其他傳媒卻有一定的篇幅。豈有此理。我真有枉作小人的感覺。好嬲呀!

3 comments:

Ka Wah said...

你老細似乎太霸道了, 但又啃唔落, 又要夾哽啃, 實在貪心了, 真替你不值啊~

ss_ter said...

即係寫左最後冇出?真係慶過火屎WOR ! 之前仲要咁橫蠻!!

diana said...

ka wah:

就係嘛,生人霸死地!

根本個訪問同要寫那隻故仔主題只有很簡接的關係,應該分稿寫,或者當sidebar寫。星期一出咪重要。成日都話星期日無daily故仔。我講過但係無人肯聽,老細又堅持一條稿過出,而最後又無出到,所以激到我死。

ss_ter:

對,最後一粒字都無出。之前又要咁野蠻。大佬呀,你唔使出去嚟行,我要!本身幫公司爭取唔緊要,但係個故仔係某機構叫行家去做,講定要「夾時間」,又唔係我約先再有行家跟,邊有權叫人一定要聽我講先?

枉我要猛賣人情遊說每一個行家。有個講到明本來佢老細預定星期一至出,又有個表面無嘢,其實就黑晒面,去到最後先不置可否咁話好啦。

至於某機構本身,我相信佢地其實都想星期一出,因為佢地一直覺得星期一會比星期六多人睇報紙。不過佢見我好辛苦咁逐個講,都無俾過壓力我。

diana